TWITTER REVIR

Revir


El projecte Revir (acrònim de Realitat – Virtualitat) és una iniciativa del CRECIM UAB. Oferim tallers experimentals de ciències en laboratoris informatitzats per a grups – clase d’estudiants d’ESO i Batxillerat, sempre dins de l’horari escolar. Els taller per a ESO es realitzen al Museu Cosmocaixa (i es getionen les inscripcions des d’allá). Els tallers per a batxillerat es realitzen en un laboratorio informatitzat de la UAB.
Revir
Discover our Workshops
Workshops
Register a Revir High School Group
Here

Pràctica cinetífica

Pràctica cinetífica
Pràctica cinetífica
Pràctica cinetífica

Aprofitem les oportunitats que ofereixen les eines digitals: Sensors i microscopis per recollir dades a temps real; simulacions per experimentar amb fenòmens virtuals, pissarra digital connectada als dispositius dels estudiants per poder compartir i discutir col·laborativament.

Laboratori altament digitalitzat

Laboratori altament digitalitzat
Laboratori altament digitalitzat
Laboratori altament digitalitzat

Aprofitem les oportunitats que ofereixen les eines digitals: Sensors i microscopis per recollir dades a temps real; simulacions per experimentar amb fenòmens virtuals, pissarra digital connectada als dispositius dels estudiants per poder compartir i discutir col·laborativament.

Tallers d'alta qualitat didàctica

Tallers d'alta qualitat didàctica
Tallers d'alta qualitat didàctica
Tallers d'alta qualitat didàctica

Garantim una alta qualitat didàctica tant dels monitors que dinamitzen els tallers com dels materials didàctics. Som persones especialitzades tant en el contingut com en la seva didàctica. Fem servir materials didàctics dissenyats, revisats i avaluats per experts en didàctica de les ciències.

Ciència en context i amb valors

Ciència en context i amb valors
Ciència en context i amb valors
Ciència en context i amb valors

Acostem la ciència a la vida real dels estudiants, alhora que contribuïm a crear persones amb valors socials, relacionats amb els accidents de transit i la seguretat vial, la contaminació acústica, els gasos d’efecte hivernacle, la el respecte per la biodiversitat a la natura, les energies renovables, etc.


Cookie settings